نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه

امنیت در دنیای واقعی ما امری اجتناب ناپذیر است و همگی‌مان به نوعی سعی داریم تا امنیت را در محیط پیرامونمان ایجاد کنیم. همانطور که شما برای ساختمان خود چندین کلید تعبیه می کنید، از ابزارهای امنیتی برای کنترل ورود و خروج استفاده می کنید و حتی در سطح ابتدایی از حدود افراد ناشناس به حیطه ی منزل خود جلوگیری می‌کنید، نشان می دهد که شما به امنیت محیط زندگی خود اهمیت می دهید. در دنیای واقعی تضمین امنیت امری مهم، مشکل و سخت می باشد.

فهرست مطالب

فصل اول :نگاهی به هکرها و شیوه  عملکردشان

مقدمه ………………………………………………………………………………………….. ۷

هکر به چه معناست ………………………………………………………………………. ۸

اهداف هکر ………………………………………………………………………………… ۱۰

روشهای نفوذ هکرها ………………………………………………………………….. ۱۷

اصول ابتدایی برای گریز از کرک شدن …………………………………………. ۱۹

استفاده از FAKE PAGE ها …………………………………………………….. ۲۲

مهندسی اجتماعی چیست؟…………………………………………………………….. ۲۵

ترو جان ها ………………………………………………………………………………… ۲۸

تکنیکهای انتخاب کلمه عبور …………………………………………………………. ۳۰

استاندارد ۱۷۷۹۹ISO………………………………………………………………….. 38

فیشینگ Phishing چیست؟…………………………………………………………… ۴۱

مشخصات مشترک بین فیشینگ و ایمیل ………………………………………… ۴۳

قوانین مواجهه با عملیات فیشینگ ………………………………………………….. ۴۶

روشهای معمول حمله به کامپیوترها …………………………………………….. ۵۰

برنامه های اسب تراوا ………………………………………………………………… ۵۱

اسکریتیهای Cross-site …………………………………………………………….. 54

ایمیلهای جعلی ……………………………………………………………………………. ۵۵

پسوردهای مخفی فایل ………………………………………………………………… ۵۷

شنود بسته های اطلاعات …………………………………………………………….. ۵۹

حملات Pharming چیست؟………………………………………………………….. ۶۰

بررسی دنیای واقعی …………………………………………………………………… ۶۵

دیواره آتش Fire walls ……………………………………………………………… 67

فصل دوم : به کارگیری اصول امنیت

مقدمه ………………………………………………………………………………………… ۷۶

امنیت به عنوان یک  زیربنا …………………………………………………………… ۷۷

امنیت فراتر از یک  کلمه رمز ……………………………………………………….. ۷۸

اول خطرات سطح بالا و مهمتر را برطرف نمایید. …………………………… ۸۰

امنیت به عنوان یک  محدودیت ……………………………………………………… ۸۲

تهاجم DDOS چیست؟………………………………………………………………… ۸۳

تهاجمات مصرف منبع …………………………………………………………………. ۸۴

کالبد شکافی یک  تهاجم سیل SYN……………………………………………….. 86

کالبد شکافی یک  تهاجم DDOS ………………………………………………….. 89

ابزارهای مهاجمین برای انجام خدمات DDOS ……………………………… 91

روشهای اساسی حفاظت ……………………………………………………………… ۹۲

فیلترسازی ورودی و خروجی ……………………………………………………… ۹۴

محکم کردن پپکربندیهای دیوار آتش …………………………………………….. ۹۵

اجرای یک  مرور کننده (Scanner) آسیب پذیری ………………………….. ۹۶

مقایسه قابلیت های امنیت سرور وب …………………………………………… ۱۰۰

تصدیق (Authentication) ………………………………………………………. 101

کلمات عبور ……………………………………………………………………………… ۱۰۲

گواهی نامه ها و امضاهای دیجیتالی …………………………………………… ۱۰۳

به کارگیری برنامه های کاربردی CGI ………………………………………. 104

IIS………………………………………………………………………………………….. 105

پورت ها، سرویس ها و اجزاء بلا استفاده را غیر فعال کنید. ………….. ۱۰۶

اسکریپت ها و فایل های غیر لازم را پاک کنید ……………………………… ۱۰۷

هک کردن کلمه عبور و ابزار تجزیه و تحلیل……………………………………… ۱۰۸

فصل سوم: متدولوژی هک کردن

مقدمه …………………………………………………………………………………….. ۱۱۳

درک سطوح و شرایط……………………………………………………………….. ۱۱۴

خلاصه ی تاریخچه ی هک کردن……………………………………………….. ۱۱۶

۱-   سیستم هک کردن تلفن…………………………………………………………. ۱۱۷

۲- سیستم هک کردن کامپیوتر……………………………………………………………………… ۱۱۸

عوامل تحریک هکرها چیست؟…………………………………………………….. ۱۲۱

۱-   عوامل غیر اخلاقی محرک هکرهای بداندیش…………………………… ۱۲۱

۲-     کارکردن با حرفه ای ها عرصه ی امنیت داده ها…………………………….. ۱۲۳

۳-     کم کردن مشکلاتی با به خدمت گرفتن سیستم امنیتی……………………… ۱۲۴

شناخت انواع حملات در سیستم های موجود……………………………….. ۱۲۵

Dos/ DDos……………………………………………………………………………………………………… 125

ویروسهای هک کننده……………………………………………………………………………………….. ۱۲۸

اسب تروآ…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۲

کرمها…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۷

برنامه های ولگرد……………………………………………………………………………………………… ۱۳۹

دزدی کردن………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۱

۱-   دزدان کارتهای اعتباری……………………………………………………….. ۱۴۱

۲-     دزدان موجودیها (هویت)…………………………………………………………………………. ۱۴۳

۳-     در خلال و راه زنان اطلاعات………………………………………………………………….. ۱۴۵

درک شیوه ی سیستم پیشگیری کننده امنیتی برنامه های کاربردی و تهدیدات آن        ۱۴۶

۱-   اخلالهای پنهان……………………………………………………………………. ۱۴۸

۲-   پارامترهای جعلی و پنهان…………………………………………………….. ۱۴۸

۳-   برش ابتدایی……………………………………………………………………….. ۱۴۹

۴-   پر شدن و سرریز بافر…………………………………………………………. ۱۵۰

۵-   شیرینی زهرآلود…………………………………………………………………. ۱۵۱

جلوگیری از هک شدن با روش فکر کردن مثل یک هک کننده…………. ۱۵۲

فصل چهارم : چگونه از تبدیل شدن به یک برنامه نویس سطح پایین جلوگیری کنیم.

مقدمه ……………………………………………………………………………………… ۱۵۸

برنامه نویسان ایجاد کننده‌ی کدهای بی ارزش کیستند؟…………………. ۱۵۹

از قانون تبعیت کنیم. …………………………………………………………………. ۱۶۶

وقتی برنامه نویسی می کنیم خلاقیت داشته باشیم ………………………… ۱۶۸

اجازه‌ی فکر کردن به خود بدهید…………………………………………………. ۱۷۲

برنامه های ماژولار درست تر کار می کند. …………………………………. ۱۷۳

ساخت کد در فضای تهی …………………………………………………………… ۱۷۶

ساخت برنامه های معین و قابل اجرا و ایجاد امنیت داده ها …………… ۱۷۶

در آخر بدانید برنامه ی که من قابل اجراست! ……………………………… ۱۸۱

فصل پنجم درک رابطه خطرها با mibile code

مقدمه……………………………………………………………………………………… ۱۸۳

تشخیص ضربه حملات Mobile code……………………………………….. 184

ماکروها و اسکریپتهای خرابکار…………………………………………………. ۱۸۶

زبانهای ماکرو (VBA)…………………………………………………………….. 187

مشکلات امنیتی با VBA……………………………………………………………. 188

ویروس melisa……………………………………………………………………….. 189

حملات در برابر ویروسهای WBA……………………………………………. 190

Javascript…………………………………………………………………………….. 191

امنیت در Javascript………………………………………………………………. 192

مشکلات امنیتی…………………………………………………………………………. ۱۹۵

حملات web-bused Email……………………………………………………… 196

بازنگری مهندسی اجتماعی (Social engineering)……………………… 197

پایین آوردن خطرات امنیتی Javascript…………………………………….. 197

VBscript………………………………………………………………………………. 198

امنیت در VBscript…………………………………………………………………………………………… 198

مشکلات امنیت در VBscript……………………………………………………….. 199

پیشگیریهای امنیتی VBscript…………………………………………………… 200

برنامه های کاربری جاوا…………………………………………………………… ۲۰۱

مشکلات امنیتی در java……………………………………………………………. 202

نگاهی به کنترلهای Activex……………………………………………………… 203

مشکلات امنیتی با Activex……………………………………………………….. 204

اشتباه در انتقال و جایگزینی کاراکترها……………………………………….. ۲۰۴

غیرفعال کردن کنترلهای Activex……………………………………………… 206

متعلقات ایمیل…………………………………………………………………………… ۲۰۶

برنامه های امنیتی…………………………………………………………………….. ۲۰۷

کشف کنننده های حفره ها…………………………………………………………. ۲۰۷

نرم افزار فایروال……………………………………………………………………… ۲۰۸

فصل ششم ایمن کردن کدهای جاوا

مقدمه……………………………………………………………………………………… ۲۱۱

جلوگیری از مشکلات ناشی از جاوا ، جاوا اسکریپت و Active x….. 212

برنامه نویسی اسکریپ های ایمن……………………………………………….. ۲۱۶

مقدمه بر سیاست امنیت…………………………………………………………….. ۲۲۱

سیاست امنیت چیست………………………………………………………………… ۲۲۲

ارزش در برابر ریسک………………………………………………………………. ۲۲۳

سیاست امنیت می بایست شامل چه عناصر باشد…………………………. ۲۲۴

هجومهای دسترسی به فایل……………………………………………………….. ۲۳۲

تهاجمات اطلاعات غلط………………………………………………………………. ۲۳۳

هجوم های دسترسی به فایل / بانک اطلاعاتی ویژه………………………. ۲۳۵

منابع:

۱٫ Jeff forristal, “HACK PROOFING (Your Web Applications)” Teri

2. Ryan Russel , Tei Bidwell , “HACK PROOFING (E-Commerce Sites)”/

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: مقابله با هک , هک ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه

تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند. تمامی کشورهای در حال توسعه ذخیره عظیمی از نیروهای انسانی دارند که به منظور موثر واقع شدن در امر توسعه، این گروه از جمعیت باید مهارتهای لازم را فرا می‌گیرند در غیر اینصورت این نیروی بالقوه نه تنها نقش مؤثر خود را در توسعه و پیشرفت ایفا نمی‌نماید بلکه خود بر مسائل و مشکلات می‌افزاید. ارائه الگوی مناسب جهت ساماندهی قصایی دانشکدة معماری به منظور بالا بردن سطح مهارت و تربیت کارشناسان با تخصصهای لازم برای تبدیل نیرو بالقوه جامعه بالفعل و در نتیجه گامی بزرگ در جهت رشد صنعتی اقتصادی و فرهنگی جامعه است که جزوة حاضر مطالعاتی است در جهت رسیدن به این امر.

فهرست مطالب

عنوان : دانشکده معماری                                                                 صفحه

مقدمه ………………………………………………………………………………………….. ۴

فصل اول : شناخت مسائل و نکات مربوط به ساختمان‌های دانشگاهی … ۶

ویژگی‌های عمومی پردیس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ………… ۷

آرایش وسازماندهی فضائی جزء بناها ……………………………………………. ۹

اصول و ضوابط طراحی و فضاهای دانشکده‌ای …………………………….. ۱۰

فصل دوم : استانداردها (ابعاد و فضاهای مورد نیاز)……………………… ۲۱

پلکان ……………………………………………………………………………………………. ۲۲

راهروها و مسیرهای شیب دار …………………………………………………….. ۲۳

دربها ……………………………………………………………………………………………. ۲۴

کیفیت هوا ………………………………………………………………………………….. ۲۵

راندمان دید ……………………………………………………………………………….. ۲۶

روشنایی مصنوعی ……………………………………………………………………… ۲۶

رنگ ………………………………………………………………………………………….. ۲۸

طرح و بافت ……………………………………………………………………………….. ۳۴

نویز (اغتشاش صوتی) وآکوستیک ………………………………………………… ۳۴

حساسیت نسبت به ارتعاشات ……………………………………………………….. ۳۵

مسیرهای پیاده رو ……………………………………………………………………… ۳۹

دسترسی و مسیر گردش یا سیرکولاسیون ……………………………………. ۳۹

تئاترها و سالن‌های سخنرانی………………………………………………………… ۴۰

شکل اساسی ………………………………………………………………………………. ۴۱

سالن‌های سخنرانی : صندلی‌ها …………………………………………………….. ۴۳

سالن‌های سخنرانی : مقررات آتش نشانی ……………………………………… ۴۷

آکوستیک …………………………………………………………………………………… ۴۷

فصل سوم : شرح برنامه دانشکده معماری ……………………………………. ۴۸

آشنایی با رشته‌های آموزشی دانشکده ………………………………………….. ۴۹

دوره کارشناسی معماری ……………………………………………………………. ۴۹

دوره کارشناسی ارشد معماری ……………………………………………………. ۵۲

فصل چهارم : بررسی نمونه‌های مشابه ………………………………………… ۵۳

یوگینا آفتاندلیانس ……………………………………………………………………….. ۵۴

دانشکده هنرهای زیبا…………………………………………………………………… ۵۵

دانشکده معماری اپورتو، (OPORTO) ………………………………………… 62

دپارتمان زمین شناسی، دانشکدة آویرو، پرتغال ……………………………… ۶۴

کلاس بلوک ۳، دانشگاه آلیکان ……………………………………………………… ۶۷

دانشکده حقوق، دانشگاه جیرونا …………………………………………………… ۶۸

کالج آموزشی معلمان، (setubal)………………………………………………….. 69

فصل پنجم : شناخت بستر طرح ……………………………………………………. ۷۲

محدوده سایت…………………………………………………………………………….. ۷۳

فصل ششم : اقلیم ………………………………………………………………………. ۷۴

روشهای دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی ……………………………. ۷۵

نیازهای حرارتی و فضاهای داخلی ساختمان …………………………………. ۹۱

فصل هفتم : معرفی پروژه …………………………………………………………… ۹۹

برنامه فیزیکی …………………………………………………………………………… ۱۰۰

طراحی (معماری، سازه، تأسیسات) …………………………….. …………………………… ۱۰۲

معماری …………………………………………………………………………………… ۱۰۴

سازه ………………………………………………………………………………………. ۱۰۷

تأسیسات …………………………………………………………………………………. ۱۰۹

اسناد و مدارک …………………………………………………………………………. ۱۱۰

منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………. ۱۱۱

منابع و مآخذ

  • فضاهای آموزشی ، قواعد و معیارها / علیرضا شجاعی
  • اصول ومعیارهای طراحی فضاهای آموزش و پرورش / بهرام قاضی زاده
  • مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن / پژوهشگر: مهندس مرتضی کسمایی / پهنه بندی اقلیمی ایران مسکن و محیط‌های مسکونی / سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / پاییز ۷۲
  • کسمائی مرتضی، ویراستة‌محمد احمدی نژاد / اقلیم و معماری / نشر خاک / پائیز ۱۳۸۲

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: دانشکده معماری , پایان نامه معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه

تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند. تمامی کشورهای در حال توسعه ذخیره عظیمی از نیروهای انسانی دارند که به منظور موثر واقع شدن در امر توسعه، این گروه از جمعیت باید مهارتهای لازم را فرا می‌گیرند در غیر اینصورت این نیروی بالقوه نه تنها نقش مؤثر خود را در توسعه و پیشرفت ایفا نمی‌نماید بلکه خود بر مسائل و مشکلات می‌افزاید. ارائه الگوی مناسب جهت ساماندهی قصایی دانشکدة معماری به منظور بالا بردن سطح مهارت و تربیت کارشناسان با تخصصهای لازم برای تبدیل نیرو بالقوه جامعه بالفعل و در نتیجه گامی بزرگ در جهت رشد صنعتی اقتصادی و فرهنگی جامعه است که جزوة حاضر مطالعاتی است در جهت رسیدن به این امر.

فهرست مطالب

عنوان : دانشکده معماری                                                                 صفحه

مقدمه ………………………………………………………………………………………….. ۴

فصل اول : شناخت مسائل و نکات مربوط به ساختمان‌های دانشگاهی … ۶

ویژگی‌های عمومی پردیس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ………… ۷

آرایش وسازماندهی فضائی جزء بناها ……………………………………………. ۹

اصول و ضوابط طراحی و فضاهای دانشکده‌ای …………………………….. ۱۰

فصل دوم : استانداردها (ابعاد و فضاهای مورد نیاز)……………………… ۲۱

پلکان ……………………………………………………………………………………………. ۲۲

راهروها و مسیرهای شیب دار …………………………………………………….. ۲۳

دربها ……………………………………………………………………………………………. ۲۴

کیفیت هوا ………………………………………………………………………………….. ۲۵

راندمان دید ……………………………………………………………………………….. ۲۶

روشنایی مصنوعی ……………………………………………………………………… ۲۶

رنگ ………………………………………………………………………………………….. ۲۸

طرح و بافت ……………………………………………………………………………….. ۳۴

نویز (اغتشاش صوتی) وآکوستیک ………………………………………………… ۳۴

حساسیت نسبت به ارتعاشات ……………………………………………………….. ۳۵

مسیرهای پیاده رو ……………………………………………………………………… ۳۹

دسترسی و مسیر گردش یا سیرکولاسیون ……………………………………. ۳۹

تئاترها و سالن‌های سخنرانی………………………………………………………… ۴۰

شکل اساسی ………………………………………………………………………………. ۴۱

سالن‌های سخنرانی : صندلی‌ها …………………………………………………….. ۴۳

سالن‌های سخنرانی : مقررات آتش نشانی ……………………………………… ۴۷

آکوستیک …………………………………………………………………………………… ۴۷

فصل سوم : شرح برنامه دانشکده معماری ……………………………………. ۴۸

آشنایی با رشته‌های آموزشی دانشکده ………………………………………….. ۴۹

دوره کارشناسی معماری ……………………………………………………………. ۴۹

دوره کارشناسی ارشد معماری ……………………………………………………. ۵۲

فصل چهارم : بررسی نمونه‌های مشابه ………………………………………… ۵۳

یوگینا آفتاندلیانس ……………………………………………………………………….. ۵۴

دانشکده هنرهای زیبا…………………………………………………………………… ۵۵

دانشکده معماری اپورتو، (OPORTO) ………………………………………… 62

دپارتمان زمین شناسی، دانشکدة آویرو، پرتغال ……………………………… ۶۴

کلاس بلوک ۳، دانشگاه آلیکان ……………………………………………………… ۶۷

دانشکده حقوق، دانشگاه جیرونا …………………………………………………… ۶۸

کالج آموزشی معلمان، (setubal)………………………………………………….. 69

فصل پنجم : شناخت بستر طرح ……………………………………………………. ۷۲

محدوده سایت…………………………………………………………………………….. ۷۳

فصل ششم : اقلیم ………………………………………………………………………. ۷۴

روشهای دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی ……………………………. ۷۵

نیازهای حرارتی و فضاهای داخلی ساختمان …………………………………. ۹۱

فصل هفتم : معرفی پروژه …………………………………………………………… ۹۹

برنامه فیزیکی …………………………………………………………………………… ۱۰۰

طراحی (معماری، سازه، تأسیسات) …………………………….. …………………………… ۱۰۲

معماری …………………………………………………………………………………… ۱۰۴

سازه ………………………………………………………………………………………. ۱۰۷

تأسیسات …………………………………………………………………………………. ۱۰۹

اسناد و مدارک …………………………………………………………………………. ۱۱۰

منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………. ۱۱۱

منابع و مآخذ

  • فضاهای آموزشی ، قواعد و معیارها / علیرضا شجاعی
  • اصول ومعیارهای طراحی فضاهای آموزش و پرورش / بهرام قاضی زاده
  • مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن / پژوهشگر: مهندس مرتضی کسمایی / پهنه بندی اقلیمی ایران مسکن و محیط‌های مسکونی / سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / پاییز ۷۲
  • کسمائی مرتضی، ویراستة‌محمد احمدی نژاد / اقلیم و معماری / نشر خاک / پائیز ۱۳۸۲

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: دانشکده معماری , پایان نامه معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه

لیزر…. از اعجاز آمیزترین موهبتهای طبیعت است که برای مصارف گوناگون سودمند است. و یکی از پدیده های شگرف قرن بیستم کشف و توسعه لیزر (laser) است. قرن بیستم را شاید بتوان به جای قرن اتم و یا قرن ماشین, «قرن لیزر» هم نامید. این اختراع شگرف و پردامنه فیزیکی روز به روز توسعه بیشتری می یابد و کاربردهای آن در زمینه های مختلف بسیار متعدد است. در حوزه پزشکی نیز در حال حاضر لیزرها در درمان انواع مختلفی از بیماریها شرکت داده می شوند. اگرچه لیزرهای بالینی جدید و کاربردهای آنها احتمالاً در حال گذران دوران نوباوگی پزشکی لیزری هستند ولی در آینده نه چندان دور لیزرهای دیگری پدید خواهند آمد که جایگاه خود را در بیمارستانها و مراکز پزشکی خواهند یافت بنابراین تحقیق علمی آینده به اندازه کاربردهای بالینی حاصل از آن, زیربنایی خواهند بود.

به علت تنوع سیستم های لیزر موجود و تعداد پارامترهای فیزیکی آنها و همینطور علاقه چندین گروه تحقیقاتی در واقع انواع مختلف لیزر بصورت ابزار بی رقیبی در پزشکی مدرن درآمده اند و اگرچه کاربردهای بالینی در ابتدا محدود به چشم پزشکی بوده اند، ولی امروزه قابل ملاحظه ترین و جاافتاده ترین جراحی لیزری در خصوص انعقاد خونریزی عروق با استفاده از لیزر یون آرگون Ar+ است. لذا تقریباً تمام شاخه های جراحی پزشکی معطوف به این قضیه شده اند. البته نباید این گفته را به عنوان انتقاد برشمرد ولی اشکالات زیادی در برخی از موارد ایجاد شده است،‌ بخصوص در زمینه تحریک زیستی biostimulation. لذا به نظر این بنده حقیر لازمست برای کسب پیروزیهای جدید، محققان عزم خود را در سایر زمینه ها پژوهش پزشکی لیزر و تکنیک های فنی و حرفه ای مربوط به آنها نیز مجدانه جذب کنند و در پی وسعت دادن ابعادی به این امر مهم باشند. البته در کل، بسیاری از تکنیکهای لیزری واقعاً مفید، که از لحاظ بالینی محقق شده اند، به کمک انواع دانشمندان قرن حاضر توسعه یافته اند. این روشهای معالجه توسط محققان دیگر تأیید شده و در مجلات علمی معتبر به نحوه مناسب به نوشتار درآمده است. حتی اخیراً در رابطه با کاربردهای اولیه لیزر که اساساً بر نتایج درمانی متمرکز شده بودند, چندین روش جالب تشخیصی نیز اضافه شده است. برای نمونه می توان تشخیص تومورها توسط رنگهای فلورسانس و یا تشخیص پوسیدگی دندان بوسیله تحلیل طیف سنجی بارقه پلاسمایی حاصل از لیزر را نام برد.

فهرست مطالب

پیشگفتار……………………………………………………………………………………………………………………. ۱

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………… ۳

تاریخچه لیزر…………………………………………………………………………………………………………….. ۵

تعریف لیزر………………………………………………………………………………………………………………… ۶

فیزیک لیزر……………………………………………………………………………………………………………….. ۸

مبانی نظری لیزر………………………………………………………………………………………………………. ۴۹

انواع لیزر…………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴

معرفی لیزرهای توان پایین……………………………………………………………………………………… ۹۲

اثرات لیزرهای کم قدرت…………………………………………………………………………………………. ۱۶۱

مکانیسم برهمکنش بافت – لیزر……………………………………………………………………………. ۱۷۱

درمان فتودینامیک……………………………………………………………………………………………………. ۱۸۲

مقایسه لیزرهای توان بالا با لیزرهای توان پایین……………………………………………………. ۲۰۰

روش های کاربرد لیزر توان پایین…………………………………………………………………………… ۲۳۹

رویکرد بالینی لیزرهای توان پایین………………………………………………………………………….. ۲۴۲

کاربرد در فیزیوتراپی………………………………………………………………………………………………… ۲۴۴

کاربرد در دندانپزشکی……………………………………………………………………………………………… ۲۸۱

کاربرد در پزشکی (افتالموژی – اورولوژی – دستگاه گوارش – دستگاه تنفس)………………… ۲۹۳

کاربرد در پوست و اعصاب……………………………………………………………………………………….. ۲۹۶

عوارض احتمالی درمان با لیزرهای کم توان………………………………………………………….. ۳۱۰

سایر روش های درمان بالینی………………………………………………………………………………….. ۳۱۳

خطرات جانبی لیزرها و نکات ایمنی و حفاظتی…………………………………………………… ۳۱۵

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………… ۳۲۵

مراجع………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲۶

مراجع:

۱) مجموعه مقالات کنفرانس ملی کاربردهای لیزر در پزشکی و مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده مهندسی پزشکی.

Proceedings of National conference on Applications of Lasers in Medicine and Biomedical Engineering Amir Kabir University of Technology Faculty of Biomedical Engineering

2) فتودینامیک درمانی بر هم کنش بافت ماده شیمیایی ، زاما، ۱۳۷۸، سال اول، شماره دوم، ۳۷-۳۲٫

۳) مبانی و کاربردهای تأثیرات متقابل لیزر- بافت  – تألیف مارکوف اچ. نیمز سال ۱۹۶۴٫

Laser – Tissue interactions  Fundamentals and applications

Markof H. Niemz / springer- verlag, 1996

4) لیزر در پزشکی و فیزیوتراپی – تألیف عطاء الله هادی (انجمن فیزیوتراپی ایران)، با همکاری ویرایش علمی دکتر اکبر حریری (سازمان انرژی اتمی ایران)

Laser in Medicine and physiothraphy

5) کتاب راهنمای ایمنی لیزر (چاپ نهم ۱۹۹۳) – این کتاب توسط مؤسسه لیزر آمریکا، اورلاندو ، فلوریدا، ایالت متحده تألیف و چاپ گردید.

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: کاربردهای لیزر , کاربردهای لیزر در پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

تعریف کمیک استریپ:

این سوال در ابتدا به نظر کاملا ساده می رسد، زیرا همه ما این نوع داستانها را دیده ایم و بنابراین به خوبی می دانیم آنها چه هستند. اما ارائه تعریفی دقیق از آنها در عمل کمی مشکل تر به نظر می رسد و لازمه آن مطالعه مثال هایی از شکل قدیمی و نوین این طرح هاست. یک داستان طنز آمیز دنباله دار حکایتی است در قالب تعدادی تصویر متوالی که معمولاً و نه همیشه همراه با متن می آید. از نظر مقدار، این داستان می تواند از چند تصویر منفرد تا هزاران تصویر را شامل شود. در این طرح ها، هر تصویر پیامی مستقل دارد، اما تصاویر در مجموع روایتی را کامل می کنند و مخاطب و خواننده براساس تصاویر پیشین، تصویرهای جدید را در دل داستان دنبال می کند. شکل ثبت این تصاویر در یک صفحه کاغذ از نظام نوشتاری و صفحه بندی کتاب هایی پیروی می کند که به طور معمول سلسله‌ای از تصاویر به شکل کاریکاتور، نقاشی یا حتی عکس غالباً درمسیرهای افقی به دنبال هم قرار می گیرند. این صفحه ها یا در یک کتاب جای دارند یا در میان اوراق مجله ها می آیند.

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

تعریف کمیک استریپ

تاریخچه کمیک استریپ

انواع سبکهای کمیک استریپ

کمیک استریپهای علمی تخیلی

کمیک استریپهای مذهبی

کمیکهای زیرزمینی

مانگا

انواع مانگا

شونن (SHONEN)

شوجو (SHOJO)

جوسی (JOSEI)

شنین (SEINEN)

جیدایگیکای (JIDAIGEKI)

مکا (MECHA)

بیشوجو (BISHOUJO)

بیشونین (BISHONEN)

کودومو (KODOMO)

شوجو-آی (SHOUJO-AI)

شونن – آی (SHONEN –AI)

سیر گسترش و بسط مانگا در ژاپن

مکان  سکوی ایستگاه راه آهن

زمان  صبح زود

شروع کمیک استریپ در ایران

سیر تحولات کمیک استریپ و تأثیر آن بر دیگر رسانه‌ها

تمبرهای کمیک

کمیک استریپ ریشه اصلی انیمیشن

تاریخچه انیمشن

انیمیشن های اروپایی

والت دیزنی

انیمیشنهای ژاپنی

برخی از شخصیت‌های معروف انیمیشن

تام و جری

پلنگ صورتی

میکی ماوس

سفید برفی و هفت کوتوله

رابین هود

شیرشاه

گوژ پشت نتردام

تولید کنندگان انیمیشن در ایران

آشنایی با نورالدین زرین کلک

نورالدین زرین کلک در پاسخ به سوالاتی دربارۀ انیمیشن

کاریکاتور چیست

آشنایی با تعدادی از شخصیت‌های معروف به کمیک استریپ

کودک زرد پوش (Yellow kid)

الی اسلوپر (Ally sloper)

داستانهای تن تن (Tin tin)

کاپیتان هادوک

پروفسور تریفون تورنسل

دوپونت و دوپوند

ماجراهای آستریکس (Asterix)

آلبرت اودرزو

رنه گوسینی

داستانها

توسط گوسینی و اودرزو

اودرزو به تنهایی

اضافات

شخصیتهای داستان

لوک خوش شانس (Lucky Luck)

اسپیرو (Spirou)

فریتز گربه (Fritz the Cat)

تارزان (Tarzan)

سوپر من (Super Man)

بتمن (Bat man)

اسپایدرمن (spaider man)

کاپیتان آمریکا(Captain America)

اکس من (X man)

هالک (Hulk)

لاک پشت های نینجا( Teenage Mutant Ninja Turtles )

مبانی رنگ‌ها

رنگ های اصلی (اولیه)

رنگ های ثانویه

ترکیب رنگ ها

رنگ و کنتراست

رنگ های مکمل

رنگ های سرد و گرم

تاثیر روانی رنگ ها

مروری بر چند تکنیک تصویر سازی

نکاتی پیرامون طراحی با مداد

کار با پاستل خشک

قلم فلزی

آبرنگ

ایر براش

گواش

اسکراچ برد

کلاژ (تکه چسبانی)

چگونه یک کمیک استریپ خلق کنیم؟

خلق شخصیتها

شناخت بیان حالت

سایه ها در داستان مصور

سناریو

کشیدن طرح مدادی و رسیدن به کار با جوهر

کادرها و حبابهای کلام

طراحی اصوات در کمیک استریپ

نکاتی دربارۀ ابعاد و تعداد صفحات کمیک استریپ

حرفۀ استریپ و مشکلات آن

تحقیق میدانی

نتیجه تحقیق میدانی

فهرست منابع

فهرست منابع

کتابها :

۱- Hart, Christopher (2001). Manga Mania. USA : Watson Guptill

2- Pascal, David (1992). The Art of the comic strip. Zurich : the graphics press

مجلات :

۳-ادکینزریچاردسون، جان.کمیک استریپهای علمی تخیلی. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۰٫ صص ۴۵-۴۴

۴- ادکینز ریچاردسون، جان. کمیکهای زیرزمینی. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۶-۳۵٫ صص ۵۳-۵۲٫

۵- ادکینز ریچاردسون، جان. تا اجرای نهایی یک کمیک استریپ. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۸-۳۷٫ صص ۵۱-۵۰٫

۶- بینا خواهی، اسدالله. بدون شرح (کاریکاتور، نقاشی متحرک). کیهان کاریکاتور. شماره اول. صص ۴۷-۴۶٫

۷- جلوه نژاد، علیرضا. کمیک استریپ زبان روایتی گرافیک. کیهان کاریکاتور. شماره ۱۱٫ صص ۲۳-۲۰٫

۸- شجاعی طباطبایی، مسعود. تن تن و اسپیروحاکمان بی رقیب کمیک استریپ. کیهان کاریکاتور. شماره ۵۰-۴۹٫ ص ۹-۸٫

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: بررسی داستان مصور , داستان مصور , كميک استريپ ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

تعریف کمیک استریپ:

این سوال در ابتدا به نظر کاملا ساده می رسد، زیرا همه ما این نوع داستانها را دیده ایم و بنابراین به خوبی می دانیم آنها چه هستند. اما ارائه تعریفی دقیق از آنها در عمل کمی مشکل تر به نظر می رسد و لازمه آن مطالعه مثال هایی از شکل قدیمی و نوین این طرح هاست. یک داستان طنز آمیز دنباله دار حکایتی است در قالب تعدادی تصویر متوالی که معمولاً و نه همیشه همراه با متن می آید. از نظر مقدار، این داستان می تواند از چند تصویر منفرد تا هزاران تصویر را شامل شود. در این طرح ها، هر تصویر پیامی مستقل دارد، اما تصاویر در مجموع روایتی را کامل می کنند و مخاطب و خواننده براساس تصاویر پیشین، تصویرهای جدید را در دل داستان دنبال می کند. شکل ثبت این تصاویر در یک صفحه کاغذ از نظام نوشتاری و صفحه بندی کتاب هایی پیروی می کند که به طور معمول سلسله‌ای از تصاویر به شکل کاریکاتور، نقاشی یا حتی عکس غالباً درمسیرهای افقی به دنبال هم قرار می گیرند. این صفحه ها یا در یک کتاب جای دارند یا در میان اوراق مجله ها می آیند.

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

تعریف کمیک استریپ

تاریخچه کمیک استریپ

انواع سبکهای کمیک استریپ

کمیک استریپهای علمی تخیلی

کمیک استریپهای مذهبی

کمیکهای زیرزمینی

مانگا

انواع مانگا

شونن (SHONEN)

شوجو (SHOJO)

جوسی (JOSEI)

شنین (SEINEN)

جیدایگیکای (JIDAIGEKI)

مکا (MECHA)

بیشوجو (BISHOUJO)

بیشونین (BISHONEN)

کودومو (KODOMO)

شوجو-آی (SHOUJO-AI)

شونن – آی (SHONEN –AI)

سیر گسترش و بسط مانگا در ژاپن

مکان  سکوی ایستگاه راه آهن

زمان  صبح زود

شروع کمیک استریپ در ایران

سیر تحولات کمیک استریپ و تأثیر آن بر دیگر رسانه‌ها

تمبرهای کمیک

کمیک استریپ ریشه اصلی انیمیشن

تاریخچه انیمشن

انیمیشن های اروپایی

والت دیزنی

انیمیشنهای ژاپنی

برخی از شخصیت‌های معروف انیمیشن

تام و جری

پلنگ صورتی

میکی ماوس

سفید برفی و هفت کوتوله

رابین هود

شیرشاه

گوژ پشت نتردام

تولید کنندگان انیمیشن در ایران

آشنایی با نورالدین زرین کلک

نورالدین زرین کلک در پاسخ به سوالاتی دربارۀ انیمیشن

کاریکاتور چیست

آشنایی با تعدادی از شخصیت‌های معروف به کمیک استریپ

کودک زرد پوش (Yellow kid)

الی اسلوپر (Ally sloper)

داستانهای تن تن (Tin tin)

کاپیتان هادوک

پروفسور تریفون تورنسل

دوپونت و دوپوند

ماجراهای آستریکس (Asterix)

آلبرت اودرزو

رنه گوسینی

داستانها

توسط گوسینی و اودرزو

اودرزو به تنهایی

اضافات

شخصیتهای داستان

لوک خوش شانس (Lucky Luck)

اسپیرو (Spirou)

فریتز گربه (Fritz the Cat)

تارزان (Tarzan)

سوپر من (Super Man)

بتمن (Bat man)

اسپایدرمن (spaider man)

کاپیتان آمریکا(Captain America)

اکس من (X man)

هالک (Hulk)

لاک پشت های نینجا( Teenage Mutant Ninja Turtles )

مبانی رنگ‌ها

رنگ های اصلی (اولیه)

رنگ های ثانویه

ترکیب رنگ ها

رنگ و کنتراست

رنگ های مکمل

رنگ های سرد و گرم

تاثیر روانی رنگ ها

مروری بر چند تکنیک تصویر سازی

نکاتی پیرامون طراحی با مداد

کار با پاستل خشک

قلم فلزی

آبرنگ

ایر براش

گواش

اسکراچ برد

کلاژ (تکه چسبانی)

چگونه یک کمیک استریپ خلق کنیم؟

خلق شخصیتها

شناخت بیان حالت

سایه ها در داستان مصور

سناریو

کشیدن طرح مدادی و رسیدن به کار با جوهر

کادرها و حبابهای کلام

طراحی اصوات در کمیک استریپ

نکاتی دربارۀ ابعاد و تعداد صفحات کمیک استریپ

حرفۀ استریپ و مشکلات آن

تحقیق میدانی

نتیجه تحقیق میدانی

فهرست منابع

فهرست منابع

کتابها :

۱- Hart, Christopher (2001). Manga Mania. USA : Watson Guptill

2- Pascal, David (1992). The Art of the comic strip. Zurich : the graphics press

مجلات :

۳-ادکینزریچاردسون، جان.کمیک استریپهای علمی تخیلی. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۰٫ صص ۴۵-۴۴

۴- ادکینز ریچاردسون، جان. کمیکهای زیرزمینی. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۶-۳۵٫ صص ۵۳-۵۲٫

۵- ادکینز ریچاردسون، جان. تا اجرای نهایی یک کمیک استریپ. کیهان کاریکاتور. شماره ۳۸-۳۷٫ صص ۵۱-۵۰٫

۶- بینا خواهی، اسدالله. بدون شرح (کاریکاتور، نقاشی متحرک). کیهان کاریکاتور. شماره اول. صص ۴۷-۴۶٫

۷- جلوه نژاد، علیرضا. کمیک استریپ زبان روایتی گرافیک. کیهان کاریکاتور. شماره ۱۱٫ صص ۲۳-۲۰٫

۸- شجاعی طباطبایی، مسعود. تن تن و اسپیروحاکمان بی رقیب کمیک استریپ. کیهان کاریکاتور. شماره ۵۰-۴۹٫ ص ۹-۸٫

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: كمیك استریپ ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

چکیده :

نوسانات تولید متأثر از عوامل مختلفی از قبیل تغییرات اقلیمی ، آفات و بیماریها ، علفهای هرز و … می باشد .

درمیان این عوامل ، نماتد چغندر قند علاوه بر دامنه گسترش بالا بعنوان یکی از مهمترین عوامل محدود کننده کاهش عملکرد در منطقه چناران می باشد .

متأسفانه تکنیکهایکنترل که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند، سازگاری و پایداری کافی در کاهش اثرات سوء نماتد چغندر در شرایط و فرهنگ کشاورزی منطقه به همراه نداشته اند.

یافتن ارقام مقاوم یکی از راههایی است که هر چند تولید آن نیاز به زمان طولانی دارد ، لیکن دانشمندان اصلاح نبات مصمم به یافتن آن می باشند. دراین راستا شرکت سوئدی نوارتیس نوید تولید رقم مقاوم به نماتد به نام نماکیل (Nemakill) را داد.

با هدف بررسی مقاومت رقم نماکیل به نماتد آزمایش در ده مزرعه که دارای آلودگی بالایی بودند ، اجرا گردید . رقم ایرانی BR1 نیز به عنوان شاهد در قطعات دارای آلودگی بالا در مجاورت آن کشت گردید.

میانگین آلودگی اولیه در مزارعی که رقم نماکیل کشت گردید  ۲۳۲۶ تخم و لارو در یکصد گرم خاک بود. متوسط آلودگی اولیه مزارعی که رقم BR1 کشت شده بودند نیز  ۱۵۹۱ تخم و لارو در یکصد گرم خاک بود.

فهرست مطالب

چکیده : ۲
نماتد چیست ؟ ۶
تاریخچه ۷
مبداٌ، تاریخچه و پراکنش ۷
توصیف نماتد ۸
زیست شناسی ۹
نماتود مولد سیست چغندر قند ۱۰
علائم بیماری ۱۱
مشخصات نماتود ۱۲
چرخه بیماری ۱۳
مبارزه ۱۴
خشک و خردکردن خاک ۱۵
مخلوط کردن خاک ۱۵
تفکیک و شمارش سیست ۱۶
شمارش تخم و لارو ۱۸
مناطق آلوده : ۲۰
طبقه بندی و زیست شناسی : ۲۰
دوره زندگی و شکل شناسی نماتد : ۲۱
فصل و طول دوره زندگی : ۲۴
آسیب شناسی : ۲۵
علائم آلودگی در مزرعه : ۲۶
راههای مبارزه و پیشگیری :‌ ۲۸
آشنائی با آزمایشگاه نماتولوژی : ۳۱
نتیجه : ۳۳
نماتود در چغندر قند ۳۳
علائم ۳۴
علائم پژمردگی که در لکه های آلوده مزرعه ۳۵
آلودگی به نماتود درمزرعه ۳۶
جاروئی شدن ریشه در چغندرهای آلوده به نماتود ۳۷
سیست های به اندازه ته گرد سوزن در ریشه چغندر قند ۳۷
جنبه های تکامل بیماری ۳۸
محتویات یک سیست له شده ۳۸
جنبه های سرایت بیماری Epidemiologie 40
خسارات و اثر آنها بر گیاه ۴۷
جدول ارزیابی آلودگی مزرعه چغندر قند توسط نماتود ( روش Fenwick  طبق Schlang ) 48
روشهای مبارزه ۵۰
نتیجه گیری و پیشنهادات : ۶۱
منابع : ۶۳

منابع :

  1. بیماری چغندرقند ، مولفان : پروفسور ای. دی. ویتنی ، بی . ای . دونوس ، مترجمان : دکتر ابراهیم محمدی گل تپه ، مهندس بابک پاکدامن سردرود ، مهندس یونس رضایی دانش ، ۱۳۷۸ ، انتشارات تربیت مدرس .
  2. باروئی ، شاپور ، نماتد چغندرقند و راههای پیشگیری و مبارزه با آن ، سازمان ترویج کشاورزی ،  ۱۳۸۷

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: بررسی نماتد چغندر قند , نماتد چغندر , نماتد چغندر قند ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

چکیده :

نوسانات تولید متأثر از عوامل مختلفی از قبیل تغییرات اقلیمی ، آفات و بیماریها ، علفهای هرز و … می باشد .

درمیان این عوامل ، نماتد چغندر قند علاوه بر دامنه گسترش بالا بعنوان یکی از مهمترین عوامل محدود کننده کاهش عملکرد در منطقه چناران می باشد .

متأسفانه تکنیکهایکنترل که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند، سازگاری و پایداری کافی در کاهش اثرات سوء نماتد چغندر در شرایط و فرهنگ کشاورزی منطقه به همراه نداشته اند.

یافتن ارقام مقاوم یکی از راههایی است که هر چند تولید آن نیاز به زمان طولانی دارد ، لیکن دانشمندان اصلاح نبات مصمم به یافتن آن می باشند. دراین راستا شرکت سوئدی نوارتیس نوید تولید رقم مقاوم به نماتد به نام نماکیل (Nemakill) را داد.

با هدف بررسی مقاومت رقم نماکیل به نماتد آزمایش در ده مزرعه که دارای آلودگی بالایی بودند ، اجرا گردید . رقم ایرانی BR1 نیز به عنوان شاهد در قطعات دارای آلودگی بالا در مجاورت آن کشت گردید.

میانگین آلودگی اولیه در مزارعی که رقم نماکیل کشت گردید  ۲۳۲۶ تخم و لارو در یکصد گرم خاک بود. متوسط آلودگی اولیه مزارعی که رقم BR1 کشت شده بودند نیز  ۱۵۹۱ تخم و لارو در یکصد گرم خاک بود.

فهرست مطالب

چکیده : ۲
نماتد چیست ؟ ۶
تاریخچه ۷
مبداٌ، تاریخچه و پراکنش ۷
توصیف نماتد ۸
زیست شناسی ۹
نماتود مولد سیست چغندر قند ۱۰
علائم بیماری ۱۱
مشخصات نماتود ۱۲
چرخه بیماری ۱۳
مبارزه ۱۴
خشک و خردکردن خاک ۱۵
مخلوط کردن خاک ۱۵
تفکیک و شمارش سیست ۱۶
شمارش تخم و لارو ۱۸
مناطق آلوده : ۲۰
طبقه بندی و زیست شناسی : ۲۰
دوره زندگی و شکل شناسی نماتد : ۲۱
فصل و طول دوره زندگی : ۲۴
آسیب شناسی : ۲۵
علائم آلودگی در مزرعه : ۲۶
راههای مبارزه و پیشگیری :‌ ۲۸
آشنائی با آزمایشگاه نماتولوژی : ۳۱
نتیجه : ۳۳
نماتود در چغندر قند ۳۳
علائم ۳۴
علائم پژمردگی که در لکه های آلوده مزرعه ۳۵
آلودگی به نماتود درمزرعه ۳۶
جاروئی شدن ریشه در چغندرهای آلوده به نماتود ۳۷
سیست های به اندازه ته گرد سوزن در ریشه چغندر قند ۳۷
جنبه های تکامل بیماری ۳۸
محتویات یک سیست له شده ۳۸
جنبه های سرایت بیماری Epidemiologie 40
خسارات و اثر آنها بر گیاه ۴۷
جدول ارزیابی آلودگی مزرعه چغندر قند توسط نماتود ( روش Fenwick  طبق Schlang ) 48
روشهای مبارزه ۵۰
نتیجه گیری و پیشنهادات : ۶۱
منابع : ۶۳

منابع :

  1. بیماری چغندرقند ، مولفان : پروفسور ای. دی. ویتنی ، بی . ای . دونوس ، مترجمان : دکتر ابراهیم محمدی گل تپه ، مهندس بابک پاکدامن سردرود ، مهندس یونس رضایی دانش ، ۱۳۷۸ ، انتشارات تربیت مدرس .
  2. باروئی ، شاپور ، نماتد چغندرقند و راههای پیشگیری و مبارزه با آن ، سازمان ترویج کشاورزی ،  ۱۳۸۷

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: بررسی نماتد چغندر قند , نماتد چغندر , نماتد چغندر قند ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه

    امروزه بسیاری از موسسات آموزشی که به صورت مجازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند علاوه بر ارائه مطالب در هنگام استفاده کاربران ، برای آن ها آزمون های میان دوره ای و آزمایشاتی را نیز قرار می دهند. تهیه و ساخت آزمون ها و امتحانات تحت وب به کمک زبان های برنامه نویسی وب و توسط برنامه نویسان حرفه ای صورت می گیرد. ایجاد سوالات چند گزینه ای ، پاسخگویی تشریحی ، تست های چند جوابی و … از مواردی می باشند که در این گونه امتحانات مجازی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افرادی که قصد برگزاری این گونه دوره ها را به هر دلیلی ، دارند و نمی خواهند هزینه های زیادی را صرفکنند.

    مدیریت سیستم با استفاده از سوالات موجود در بانک سوالات و یا با درج سوالات جدید تعدادی سوال را برای پاسخگویی گروه خاصی از شرکت کنندگان انتخابمیکند.

فهرست مطالب

عنوان                                               صفحه
مقدمه……………………………………………………۱
فصل یکم-معرفی کنترل های وب و نحوه استفاده از آنها در ASP………..2
1-1- انتخاب Layout …………………………………………2
1-1-1- Grid Layout………………………………… ……….2
1-1-2- Flow Layout ………………………………………….2
1-2- انتخاب کنترل صحیح……………………………………..۳
۱-۳- کار با متن……………………………………………۶
۱-۴- کار با جداول و لیست ها………………………………..۷
۱-۵- اضافه کردن آیتم ها به یک لیست یا جدول در زمان طراحی………۸
۱-۶- اضافه کردن آیتم ها به لیست یا جداول در زمان اجرای برنامه…۱۰
۱-۷- دریافت آیتم انتخاب شده از یک لیست……………………..۱۲
۱-۸- نحوهData Binding ساده در کنترل لیست ها ……………………….۱۲
۱-۹- اضافه کردن آیتم ها به DataGrid,DataList , Repeater Control………….15
1-10- انجام دستوات………………………………………..۲۲
۱-۱۱- دریافت مقادیر از کاربر………………………………۲۴
۱-۱۲- نمایش گرافیک و تبلیغات……………………………….۲۷
۱-۱۳- کنترل های گروهی …………………………………….۳۱
۱-۱۴- کار با تاریخ……………………………………….۳۲
فصل دوم بررسی و تعیین اعتبار داده های وارد شده از طرف کاربر…..۳۳
۲-۱- ارزیابی داده های ورودی کاربر………………………….۳۳
۲-۲- ترکیب کنترل های تعیین اعتبار…………………………..۳۶
۲-۳- Cansel کردن تعیین اعتبار داده…………………………………….۴۱
۲-۴- تعیین اعتبار سفارشی………………………………….۴۴
۲-۵- موارد تکمیلی کنترل های وب …………………………….۴۶
۲-۵-۱- طریقه حرکت بین صفحات مختلف در ASP.NET…………………46
2-5-2- استفاده از HyperLink   و Redirection………………………..47.
2-5-3- استفاده از متد Transfer………………………………..47
2-5-4- استفاده از متد Execute ……………………………….49
2-6- نمایش در یک صفحه مرورگر جدید…………………………..۴۹
فصل سوم – توضیحات پروژه…………………………………..۵۱
۳-۱- معرفی معماری سه لایه………………………………….۵۱
۳-۲- ایجاد متدهای insert, update, delete  به صورت سفارشی…………………۵۵
۳-۲-۱- افزودن پروسیژر به DataSet  و ایجاد TableAdapter………………..60
3-2-2- استفاده از TeacherCourseTableAdapter ………………………62
3-3- طراحی لایه ی ارائه……………………………………۶۴
۳-۳-۱- صفحه اصلی ………………………………………..۶۴
۳-۳-۲- صفحه ثبت استاد جدید ……………………………….۶۶
۳-۳-۳- صفحه نمایش لیست اساتید ……………………………..۶۸
۳-۳-۴- صفحه ثبت درس جدید………………………………….۶۹
۳-۳-۵- صفحه ثبت دانشجو در کلاس……………………………..۷۱
۳-۳-۶- صفحه لیست انشجویان هر کلاس…………………………..۷۴
۳-۳-۷- صفحه ثبت آزمون جدید………………………………..۷۶
۳-۳-۸- صفحه آرشیو سوالات…………………………………..۷۸
۳-۳-۹- صفحه تنظیم سولات آزمون………………………………۷۹
۳-۳-۱۰- صفحه ثبت نمرات نهایی دانشجو………………………….۸۰
۳-۳-۱۱- صفحه کارنامه دانشجو ………………………………۸۱
۳-۳-۱۲- صفحه ثبت اعتراض توسط دانشجو…………………………۸۵
۳-۳-۱۳- صفحه مشاهده اعتراض دانشجویان………………………..۸۷
۳-۳-۱۴- صفحه لیست اعتراضات…………………………………۸۸
۳-۳-۱۵- صفحه ارزیابی ملکرد استاد…………………………..۸۹
۳-۳-۱۶- صفحه نتایج نظرسنجی………………………………..۹۱
۳-۳-۱۷- صفحه آپلود مقالات………………………………….۹۲
۳-۳-۱۸- صفحه ورود مسئول آموزش……………………………..۹۶
۳-۳-۱۹- تغییر رمز عبور Admin……………………………….97
3-4- DATA BASE……………………………………………98
4-1- فصل چهارم-نتیجه گیری………………………………..۱۰۲
منابع………………………………………………….۱۰۳

فهرست شکل ها
عنوان                                                       صفحه
شکل ۱-۱- انتخابLayOut  نهایی فرم وب ………………………………۳
شکل ۱- ۲- استفاده از گزینه Items و سپس Collection Editor برای اضافه کردن آیتم ها در زمان اجرا………۹
شکل ۱- ۳- نمایی از Collection Editor یک ListBox …………………..10
شکل ۱-۴- تصویر مربوط به مثال اول …………………………۱۱
شکل ۱-۵- انتخاب گزینه DataBinding کنترل DropDownList………………13
شکل ۱-۶- نحوه تعریف آرایه arrData به صورت منبع داده ای………………….۱۴
شکل ۱-۷- انتخاب Proper Builder  مربوط به Data Grid……………………..17
شکل ۱-۸- اضافه کردن دو ستون Template  به دیتا گرید…………………..۱۷
شکل ۱-۹- انتخاب منبع داده برای دیتا گرید …………………..۱۸
شکل ۱-۱۰- انتخاب Cloumns[0] دیتا گرید برای ویرایش در سمت جپ………………..۱۸
شکل ۱-۱۱- قرار دادن یک Text Box  ب روی Columns[0] در دیتا گرید……………۱۹
شکل ۱-۱۲- انتخاب نوع Binding برای کنترل دیتا گرید ……………………..۲۰
شکل ۱-۱۳- قرار دادن یک دکمه در Columns[1] دیتا گرید…………………۲۱
شکل ۱-۱۴- شکا نهایی گرید پس از اتمام کار ویرایش……………….۲۱
شکل ۱-۱۵- نمونهای از اجرای برنامه ۴………………………….۲۴
شکل ۱-۱۶- اضافه کردن سه آیتم دلخواه به کنترل Radio Button List………26
شکل ۱-۱۷- تصویر نهایی فرم مثال ۵……………………………۲۶
شکل ۲-۱- صفحه ادیتور مربوط به کنترل Regular Experssion Validator………….36
شکل ۲-۲- نمای ابتدایی مثال اول……………………………..۳۷
شکل ۲-۳- قراردادن نترل های تعیین اعتبار روی فرم وب……………۳۸
شکل ۲-۴- تنظیم کردن خاصیت Control To Validate کنترل Required Fieid Validator ….39
شکل ۲-۵- تنظیم خواص کنترل Range Validator………………………..40
شکل ۲-۶- نمای فرم پس از تنظیم خاصیت Error Massage  کنترل های تعیین اعتبار داده ها…..۴۰
شکل ۲-۷- تعیین نوع داده ی ورودی کنترل Validator Range……………..41
شکل ۲-۸- تصویری از مثال دوم در حالت طراحی…………………..۴۲
شکل ۲-۹- فرم وب مثال سوم در حالت طراحی……………………..۴۴
شکل ۲-۱۰- نحوه اضافه کردن یک رخداد به کنترل Custom Validator………..45
شکل ۳-۱- چگونگی ارتباط لایه دستیابی به داده ها و پایگاه داده ….۵۱
شکل ۳-۲- انتخاب پایگاه داده مورد نظر ………………………۵۳
شکل ۳-۳- پیکر بندی TableAdapter……………………………….54
شکل ۳-۴- ویزاردمربوط به Table adapter…………………………..55
شکل ۳-۵- تنظیم متد Update ……………………………………56
شکل ۳-۶- انتخاب نام برای متد………………………………۵۷
شکل ۳-۷- تایید صحت عملیات پیکر بندی Table Adapter………………..58
شکل۳-۸- شمایی از معماری سه لایه……………………………..۵۹
شکل ۳-۹- انتخاب پروسیژر ………………………………….۶۰
شکل ۳-۱۰- انتخاب پروسیژر TeacherCourse…………………………61
شکل ۳-۱۱- TableAdapter  با نام TeacherCourse ………………………….62
شکل ۳-۱۲- صفحه اصلی ……………………………………..۶۴
شکل ۳-۱۳- ثبت استاد جدید …………………………………۶۶
شکل ۳-۱۴- انتخاب ObjectDataSourse بعنوان رابط دیتا بیس ………………….۶۷
شکل ۳-۱۵- نمایش لیست اساتید………………………………..۶۸
شکل ۳-۱۶- صفحه ثبت درس جدید……………………………….۶۹
شکل ۳-۱۷- بایند کردن GridView به ObjectDataSourse …………………..70
شکل ۳-۱۸- بایند کردن  Formview به  ObjectDataSource1………………..71
شکل ۳-۱۹- ثبت دانشجو در کلاس……………………………….۷۲
شکل ۳-۲۰- نمایش لیست دانشجویان کلاس………………………….۷۴
شکل ۳-۲۱- ثبت آزمون جدید………………………………….۷۶
شکل ۳-۲۲- نمایش آرشیو سوالات………………………………..۷۸
شکل ۳-۲۳- تنظیم سولات آزمون………………………………..۷۹
شکل ۳-۲۴- مشاهده و ویرایش نمرات نهایی………………………..۸۰
شکل ۳-۲۵- بایند کردن GridView   به ObjectDataSource_FinalResult…………..82
شکل ۳-۲۶- انتخاب متدSelect ………………………………….83
شکل ۳-۲۷- نمایش کارنامه……………………………………۸۴
شکل ۳-۲۸- صفحه ثبت اعتراض………………………………….۸۵
شکل ۳-۲۹- انتخاب متد Selecte  Protestlist …………………………..87
شکل ۳-۳۰- مشاهده لیست اعتراضات……………………………..۸۸
شکل ۳-۳۱- نمایش ارزیابی استاد………………………………۸۹
شکل ۳-۳۲- مشاهده نتایج نظر سنجی……………………………۹۱
شکل ۳-۳۳- نمایش آپ لود مقالات ………………………………۹۳
شکل ۳-۳۴- نمایش لسیت مقالات…………………………………۹۵
شکل ۳-۳۵- صفحه ورود مسئول آموزش …………………………..۹۶
شکل ۳-۳۶- تغییر رمز عبور Admin………………………………97

فهرست جداول

عنوان                                                       صفحه
جدول ۱-۱- مقایسه کنترل های سرور وب و کنترل های TML…………….4
جدول ۱-۲- مقایسه عملکرد کنترل های وب و کنترل های HTML…………..5
جدول ۱-۳- خواص مهم کنترل TextBox……………………………..7
جدول ۱-۴- کنترل های لیست و جدول ASP.NET………………………8
جدول ۱-۵- تگ های تعریف شده برای AdRotato……………………..30
جدول ۲-۱- کنترل های تعیین اعتبار درASP.NET …………………..34
جدول ۲-۲- حرکت بین صفحات در ASP.NET………………………..46
جدول ۳-۴-۱- جدول استاد……………………………………۹۸
جدول ۳-۴-۲- جدول دانشجو ………………………………….۹۸
جدول ۳-۴-۳- جدول دروس ……………………………………۹۹
جدول ۳-۴-۴- جدول آزمون……………………………………۹۹
جدول ۳-۴-۵- جدول سوالات……………………………………۹۹
جدول ۳-۴-۶- جدول مقالات…………………………………..۱۰۰
جدول ۳-۴-۷- جدول دروس ارایه شده استاد……………………..۱۰۰
جدول ۳-۴-۸- جدول دروس اخذ شده دانشجو………………………۱۰۰
جدول ۳-۴-۹- جدول پیشنهادات……………………………….۱۰۱
جدول ۳-۴-۱۰- جدول Admin…………………………………..101

منابع

 ای بوک آموزشی ASP وحید نصیری.

  1. ای بوک آموزشی C# وحید هاشمیان.
    1. - شاه‌سمندی، پرستو «داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری» (۱۳۸۴)، مجله تدبیر شماره ۱۵۶٫

۴)http ://asp.net

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: آزمون آنلاین , پیاده سازی آزمون آنلاین , پیاده سازی سایت , پیاده سازی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد

مقدمه:

این پروژه به دستگاه های کنترل از دور همانند سیستم های کنترل از راه دور یا کنترل ها (کنترل تلویزیون و … ) مربوط می شودکه در واقع بدین معناست که سیگنالهای متعدد دستوری بیرون از منزل از طریق خط تلفن می توانند انتقال یابند تا عملیات دستگاههای الکتریکی موجود در منزل (مکانی که سیگنالها دریافت می شوند)را کنترل کند. به طور خاص، پروژه حاضر مربوط به دستگاههای کنترل از راه دوری می شود که به طور اتوماتیک اگر کسی در محل نباشد پاسخ تماس گیرنده را داده و عملیات دستگاه الکتریکی کنترل می کنند.

دستگاههای کنترل از راه دور متداول با استفاده از خط تلفن سیگنال دستورات تماس گیرنده را انتقال می دهند، که در این حالت سیگنالها به طور معمول شامل یک دستگاه پاسخ گو اتوماتیک است که به طور اتوماتیک به تماس وارده و دستگاه مربوطه (با توجه به سیگنال دستور) پاسخ می دهد.

با جزئیات بیشتر، دستگاه پاسخ گوی اتوماتیک به تماس گرفته شده عکس العمل نشان داده و یک پیغام از پیش معین شده به همراه یک سیگنال کنترلی مشخص برای حالت مخصوص عملیات دستگاه به تماس گیرنده ارسال می کند.

 سیگنال کنترلی به وسیله یک دستگاه که دستگاه های داخل منزل را کنترل می کند ترجمه می شود. با این روش ( فعلی کنترل از راه دور) کاربر باید دقیقاً درزمان مورد نظر دستورات را به دستگاه مورد نظر در خانه انتقال بدهد تا دستگاه مورد نظر را کنترل کند. به مفهوم دیگر عملیات مربوطه قابل انجام نخواهد بود مگر اینکه در لحظه بحرانی تلفن در دسترس کاربر باشد.

بنابراین یک هدف اساسی در پروژه فعلی ارائه یک دستگاه کنترل از راه دور است که از طریق خط تلفن کار کند که در آن کاربر مجبور نباشد که دستورات را هربار که می خواهد به دستگاه دستور بدهد ارسال کند.

هدف فوق از پروژه فعلی از طریق یک دستگاه کنترل از راه دور توسعه یافته که در داخل خود حافظه دارد میسر می شود ، بدین معنا که برای ذخیره فرمان و داده عملیات از دستگاه های مختلف که شامل زمانی که دستگاه ها قرار است روشن یا خاموش شوند و توانایی تعداد این دستورات برای دستگاه ها با توجه به برنامه فرمان بندی شده در حافظه را داراست. این دستگاه کنترل از راه دور می تواند برای تعداد زیادی از خصوصیات آماده شود.

فهرست مطالب

 مقدمه

فصل اول: تشریح پروژه ها

۱-۱- پروژه اول……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰

۱-۱-۱-   مشکلات……………………………………………………………………………………………………………………۱۴

۱-۱-۲-   مزایا………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴

۱-۲-پروژه دوم………………………………………………………………………………………………………………………………۱۵

۱-۲-۱-   مشکلات…………………………………………………………………………………………………………………….۲۲

۱-۲-۲-   مزایا…………………………………………………………………………………………………………………………..۲۲

۱-۳-پروژه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………….۲۳

۱-۳-۱-   مشکلات…………………………………………………………………………………………………………………….۲۶

۱-۳-۲-   مزایا………………………………………………………………………………………………………………………….۲۶

۱-۴-پروژه چهارم……………………………………………………………………………………………………………………………۲۷

۱-۴-۱-   مشکلات……………………………………………………………………………………………………………………۳۰

۱-۴-۲-   مزایا………………………………………………………………………………………………………………………….۳۰

۱-۵-پروژه پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………..۳۱

۱-۵-۱-   مشکلات……………………………………………………………………………………………………………………۳۴

۱-۵-۲- مزایا………………………………………………………………………………………………………………………….۳۴

۱-۶-پروژه ششم……………………………………………………………………………………………………………………………..۳۵

۱-۶-۱-   مشکلات……………………………………………………………………………………………………………………۳۶

۱-۶-۲-   مزایا………………………………………………………………………………………………………………………….۳۶

۱-۷- پروژه هفتم………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷

۱-۷-۱-   مشکلات……………………………………………………………………………………………………………………۳۹

۱-۷-۲-   مزایا…………………………………………………………………………………………………………………………۳۹

۱-۸- پروژه هشتم……………………………………………………………………………………………………………………۴۰

۱-۸-۱-   مزایا…………………………………………………………………………………………………………………………..۴۲

 فصل دوم: خلاصه پروژه ها…………………………………………………………………………………………………………………….۴۳

 فصل سوم: پیوست………………………………………………………………………………………………………………………….۴۶

 ۳-۱- تصاویر………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۷

 ۳-۲- منابع و ماخذ …………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵

فهرست اشکال

شکل ۱٫ یک شکل مفهومی که ساختار دستگاه کنترل از راه دور پروژه جاری را نمایش می دهد.

شکل ۲٫ یک بلوک دیاگرام از سیستم دستگاه کنترل از راه دور ، شکل یک است.

شکل ۳٫ شامل اشکال ۳B,3A که یک فلوچارت از سیستم کنترلی که در شکل ۲ است را نشان می دهد.

شکل ۴٫ یک شکل مفهومی که ساختار یک کنترل از راه دور دیگر را که در این پروژه گنجانده شده است نمایش می دهد.

شکل ۵٫ یک بلوک دیاگرام از سیستم کنترل ، دستگاه کنترل از راه دورِ ، شکل ۴ است.

شکل ۶٫ یک بلوک دیاگرام که ساختار مدار آداپتور شکل ۴ را نمایش می دهد.

شکل ۷٫ نمای جلوی قسمت نمایش دستگاه کنترل در شکل ۴ است.

شکل ۸٫ که شامل اشکال  می شود فلوچارتهایی از عملیات سیستم کنترل در شکل ۵ هستند.

شکل ۹٫ یک شکل مفهومی که ساختار یک کنترل از راه دور دیگر که در این پروژه گنجانده شده است نمایش می دهد.

شکل ۱۰٫ یک بلوک دیاگرام از سیستم کنترل، دستگاه کنترل از راه دور شکل ۹ است.

شکل ۱۱٫ (که شامل اشکال A11وB11 می شود.) فلوچارتهایی از عملیات سیستم کنترل شکل ۱۰ است برای دستگاه کنترل از راه دور شکل ۹٫

شکل ۱۲٫ نمودار زمان از عملیات نمایش داده شده در شکل ۱۱ است.

شکل ۱۳٫ یک شکل مفهومی که ساختار یک کنترل از راه دور دیگر که در این پروژه گنجانده شده را نمایش می دهد.

شکل ۱۴٫ یک بلوک دیاگرام از سیستم کنترل ، دستگاه کنترل از راه دور شکل ۱۳ است.

شکل ۱۵٫ یک قسمت از فلوچارت دستورات در سیستم کنترل شکل ۱۳ است زمانی که سیستم تهویه کنترل می شود.

شکل ۱۶٫ نمودار زمان از عملیات نمایش داه در شکل ۱۵ است زمانی که کاربر به فرمان داده سیستم تهویه را انتخاب می کند

شکل ۱۷٫ یک بلوک دیاگرام که ارتباطات یک دستگاه کنترل از راه دور دیگر را که در این پروژه گنجانده شده نمایش می دهد.

شکل ۱۸٫ نمای بالای صفحه کنترل دستگاه کنترل شکل ۱۷ است.

شکل ۱۹٫ یک بلوک دیاگرام از سیستم کنترل ، دستگاه کنترل از راه دور شکل ۱۷ است.

شکل ۲۰٫ (که شامل اشکال ۲۰B,20A می شود) فلوچارتهایی از عملیات سیستم کنترل شکل ۱۹است.

شکل ۲۱٫ یک بلوک دیاگرام که ارتباطات یک دستگاه کنترل از راه دور دیگر که در این پروژه گنجانده شده را نمایش دهد.

شکل ۲۲٫ یک شکل مفهومی که ساختار یک کنترل از راه دور دیگر که در این پروژه گنجانده شده را نمایش دهد.

شکل ۲۳٫ یک طرح کلی از نمای جلوی که یک قسمت از دستگاه کنترل در شکل ۲۲ است.

شکل ۲۴٫ یک طرح کلی از شمای اتصال (دیاگرام اتصال) انتقال دهنده مادون قرمز نمایش داده شده در شکل ۲۲ و ۲۳ است .

شکل ۲۵ . یک دورنما از دستگاه کنترل گنجانده شده در این پروژه را نمایش می دهد.

شکل ۲۶٫ یک نمایش خلاصه از انواع جهت یابی که سیگنالها کنترلی (از روی دستگاه کنترلی که بر روی دیوار نصب شده) انتقال پیدا می کنند.

شکل ۲۷٫ یک نمایش خلاصه از انواع جهت هایی که سیگنال بر روی سطح افقی از دستگاه کنترل پیدا می کنند.

شکل ۲۸٫ نمای جلوی دستگاه کنترل پروژه جاری است.

شکل ۲۹٫ نمایش قطعه، قطعه از دستگاه کنترل شکل ۲۸ است که برداشته شده از خط

X             X´

شکل ۳۰٫ نمایشی از انتقال دهنده اول است که بر روی دستگاه کنترل شکل ۲۸ نصب شده است.

شکل ۳۱٫ نمایشی از انتقال دهنده دوم است که بر روی دستگاه کنترل شکل ۲۸ نصب شده است.

شکل ۳۲٫ درب زاویه عمودی که توسط ۴ دیوِد نوری ای که در اشکال ۳۰ و ۳۱ نمایش داده شده اند را نمایش می دهد.

شکل ۳۳٫ درب زاویه افقی که توسط ۴ دیود نوری ای که در اشکال ۳۰و ۳۱ نمایش داده شده اند را نمایش می دهد.

شکل ۳۴٫ یک نمای عمودی از دستگاه فرستنده که در شکل ۲۸ و ۳۰ وجود دارد وقتی از دستگاه جدا شده و روی دیوار نصب می شود.

شکل ۳۵٫ نمای جلوی یک دستگاه کنترلی است که در این پروژه موجود است.

شکل ۳۶٫ قسمتی از طرح کلی داخل دستگاه کنترلی است.

شکل ۳۷٫ یک طرح از مدار چاپ شده است که در شکل ۳۶ نمایش داده شده است.

شکل ۳۸٫ نمای پشت دکمه ای است که در شکل ۳۵ نمایش داده شده است.

شکل ۳۹٫ یک دیاگرام مسیر جریان از دیود ساطح کننده نور بر روی دستگاه کنترل در شکل ۳۵ است.

دانلود فایل



:: موضوعات مرتبط: دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: کنترل وسائل از طریق خط , کنترل وسائل خانگی , کنترل وسایل ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()